Min helg i bilder!



Vi börjar där vi slutade. Min katt ser ut som en pudel.



Efter att jag vaknat åker jag till Lödde och träffar Robin där vi våldgästar Tobias som inte lämnat huset på en månad. Hädanefter kommer han vara Fashion by Tobias- Tobias.




Bruze hämtade mig med mammas bil. Det var hett. Bruze var het. Bilen var het. Etc.

'

Sen kommer det en minneslucka.



Vaknade 14:30 och hade ångest över att jag sovit så länge.
Jag var den enda som var vaken.
Notera Olofs hand i brallan.



Jag åt frukost tills de andra vaknade vid 17:00.
Hunden tittade på. Jag blev maktgalen.



Helgen avslutades med att vi cyklade och köpte pizza och hyrde film. Episkt.
Jag skulle vara generös och bjuda. Men varken pizzerian eller kioskens kortläsare fungerade. Det skulle senare visa sig att jag har 3 SEK kvar på kortet. Hittade en femma i väskan. Jag får nästa lön den 25:e september.

Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0