13:01

Fick som jag ville.

18:30

Surar för att få som jag vill.

09:48





18:09

Lyckades manipulera mig själv till att tro att jag bara skulle titta lite på kakan.

Hoppas att de inte märker något.






Vem försöker jag lura. Jag är ju helt täckt i vitt pulver.
Då är man aldrig oskyldig, det har jag sett på TV.

18:00

Hittade en Frödinge kladdkaka som överlevt den mycket dekadenta helgen.

Per tjöt av glädje när han hörde. Nu åker vi alla till Torp för att förstöra en veckas deffande.

23:52

Låt mig presentera min nya sambo:




19:03

Jag - Dagens ungdom. Vad ska vi göra av oss?

Mamma - *mumlar* Skjuta er...

Jag - Va?

Mamma - Inget.



Innan hon gick till gymmet granskande hon mig noggrant och sa på polska "Ser att du älskar mat istället för män".







18:09

Igår återupptäckte jag undret smält ost - ostkoma.

Idag hade jag tacokväll med mig själv - ostkoma i sombrero.

20:06

Bad Olof att rymma iväg med mig.
Han sa nä. Han har matteläxa.


19:19



Röda mattan.

19:02

Spårar IP-adresser.

16:26

Börjar bli galen efter att, i endast 15 timmar, ha varit ensam hemma.
Skickar sms till Per där jag pratar med mig själv.

Och så en bild som inte har något som helst koppling till ämnet.



15:43

Australien rubbar min biologiska rytm helt och hållet.
Bikinisäsongen kommer nu bara ett par dagar efter att jag, i normala fall, hänger hos mormor och äter golonka med vin bestående av 80% socker och 20 % sprit.

Summan av kardemumman; jag är på diet igen.



13:27

Firmabil från Volvo Truck Center kom och hämtade mig med saftblandaren påslagen.
Sen hände det ovanför en pizzakartong.
Gratis är gott.



23:49



Och det även billigt!

22:02

'

Svalöv by night.

15:48

Smsade mamma och frågade om hon kunde köpa med sig rakhyvlar på väg hem från jubb. Fick följande svar:


"Ska du ta LIVET av dig??????????"



22:54

'

Facebook sätter ner foten.

Spänning i vardagen




20:13

19:30 frågade Hampus om vi ska flytta ihop.
19:50 ångrade han sig
20:10 mottog jag "Du ska passa min lägenhet och föda mitt barn och hålla mig trogen för evigt. Du får inte svika planen."

Härligt med lite moodswings på en torsdag.

19:36

Jag är glad över att jag inte heter Christel.




Kan inte komma på mer just nu.

16:48

Såg en spndel; fick en impuls att döda. Gjorde inte det. Kände mig allsmäktig.


Patricia Nilsson -  inte sovit på 24 timmar

http://www.naringslivsdagar.se/Program%202010/Casetavling

16:36

Är trött, sjuk och har en hood-tröja på mig.

Jag uppfyller alla kriterier för dåligt sällskap.

09:28

Sitter vid datorn tre minuter innan jag måste gå till bussen.

Jag skrattar faran i ansiktet.

23:37

Och en bild som Nico skickade: jag lagar mat i torpet.

http://www.mattsmetalworks.com/site%20graphics/holiday/witch%20pot%20h.jpg
Nä?



Konstiga saker jag såg i fredags


21:50





När fan hände detta?

22:34

Idag missade jag tåget hem och fick ett mentalt samanbrott. Panikköpte cigaretter och satte mig på en parkbänk som vanligtvis är abonnerad av de hemlösa och kedjerökte med vy över Helsingör. So far so good. Men sen började en alkoholist peta på mig.

Hatar Svalöv.

22:34

Insåg i helgen att mamma måste ha hittat min tändare i sin bil.
Detta faktum vore fail nog om det inte vore pinup-tändaren med räfflade underkläder för bättre grepp.


Oopsi.

16:45

Dagens "dagen efter":

13:35

Favorit i repris:

Mamma - En av mina elever sa att bögar opererar bort sina nedre revben för att kunna... göra det på sig själva.
Tystnad, följt av tystnad.
Jag - Är det en fråga?
Mamma - Nej, det är ett påstående.
Tystnad, följt av tystnad.

Nu ska jag på öppet hus för fordonsgymnasiet i Svalöv. Det går rykten om traktor-pulling *omg
Men det kan ändå inte toppa förra årets kobingo.



Hatar Svalöv.

12:33



Smhi sa att det snart kommer vara mörkt när jag går till bussen. Vilket jag vanligtvis löser genom att ta mig friheten att klippa bort första timmen på schemat.


Flipp hade en streckkod på benet. Omständigheterna som leddde fram till händelsen är oklara.

Sen roadtripade jag/vi (Per påpekade att jag har lite svårt att skilja på mig och dem) i Malmö. Jag körde bland annat i bussfiler vilket Bruze löste genom att se viktig ut. Då ifrågasätter ingen någonting, sa han där han satt i baksätet och såg viktig ut.



11:15

Vaknade imorse och tänkte "Hur mycket åt jag igår egentligen?"

Detaljerna skiljer hemmakväll från utekväll.

RSS 2.0