12:58

Upptäckte att jag har gått ner ett kilo och köpte godis för att fira.

Frågan som uppstod vid naturgodiset var; är yoghurtdragerade havrepuffar ett fullvärdigt frukostsubstitut för havrepuffar med yoghurt?


12:44

Väcker Hampus genom att spela detta på högsta nivå:


22:42

Schtefan -  Is you friend okey? I think she's on something

*kollar bort mot Flipp som springer runt med haschrökande grinddansare med en citron i näven

Jag - No, that's just her personality


21:47

Skulle dammsuga -  tappade dammsugaren från balkongen.

Uppenbarligen har jag det inte i blodet.

19:06

Mina kära vänner sov över och av olika skäl åt de upp min mat. Skrev en lapp och bad om ersättning innan jag sprang iväg imorse. Hittade detta när jag kom tillbaka:



Skinny tip

18:44

Hampus - Fan vad gött att inte bo ensam. Det är som att ha en katt att komma hem till.

Jag - *skeptisk min

Hampus -  Nä, men du fattar vad jag menar. Det är väl skönt att ha egen liten polack.


16:48

Det lökigaste jag någonsin sett.
Men ändå... fan vad jag saknar Polen.


16:22

Är uppenbarligen inte en särskilt auktoritativ ledare. Följande samtal ägde rum under Clays levnadstid:

Musse -  Jag tror inte att jag hinner närvara på mötet imorgon.

Jag -  Varför?

Musse -  Jag måste hem och sova middag.

15:15

Väntar på Per och viftar på svansen.


15:26

Hampus har en dejt idag.

Jag ska stå i köket och ställa relevanta frågor såsom "Jaha, går ni i skolan tillsammans?" Eller "Fryser du inte i bara de där strumpbyxorna?" kontrat med insiktsfulla påståenden som "Ja, du måste vara något särskilt för idag har Hampus duschat."



Fnissar, men ändå på ett ledsamt vis, då jag inser att bara jag tycker att jag är klyftig.

23:17

Och så avslutar vi här:



Någonstans efter 3:00 kommer passionen för livet alltid tillbaka, oavsett vad, oavsett vem.
Vid 3:00 kommer man ihåg.

22:08




















18:36

Nu känns det så här:



14:48

Idag känns det mer så här:


22:59

Är fundersam; skeptisk och vilsen.
Och hungrig såklart.

Förbereder mig inför en FFF-dag och... hm... lägger upp en bild på min katt.


09:03

Idag är en sån dag; en sån dag när man vaknar med ett begär av smuts.


23:03

Jag -  Men musik vid sex gör mycket.

Hampus -  Mm, ska jag skicka min onanilista på spotify?

Guldmunken har talat.

19:07

Jaha.

Det är ingen hemma och jag sitter ensam i köket och micrar kanapéer.

18:42

Jag pluggar inte då att jag är upptagen med att stirra in i väggen och ha ångest över att jag inte pluggar.

Funderar på att ta tag i beachen ´14 snart.

13:29

Helgen har överlag varit intressant och spännande med en gnutta helt jävla insane.

Bland annat fann jag äntligen mig själv på tjejtoan på Kinnas stadshotell. Jag är och älskar att vara en rabiat högerfeminist.

Mys.

12:59



Vissa saker växer man aldrig ifrån.

I'm full












23:07

Favorit i repris:

Flipp - Hur gör man degen till äppelkakan?
Jag -  Vilken av dem?
Flipp - Den med smör och mjöl.
Jag - Man blandar smör och mjöl.
Flipp - Men jag har ingen mjölk.

20:50



En timme in i samboskapet upptäckte jag en helt ny sida hos Hampus.

Men nu har vi i alla fall bestämt oss; det blir naked thursdays.

20:26



Mitt första inlägg i min egen lya.

No biggie.

23:55

Är tacksam och lycklig över :











Och andra inoficiella fenomen.

22:10

Per -  Du är den första tjejkompis jag har som inte klämmer finnar helt febrilt på mig.

Patricia "Ska snart göra tyskan, ska bara..." Nilsson

"...ta 73 bilder på mig själv i Pers jubbemössa"



17:59

Det visade sig att mamma inte var på fest utan hon låg och sov på ovanvåningen.
Detta upptäckte jag efter att jag väntat uppe på henne till halv 2.

23:49

Mamma är på fest.
Jag är hemma.

18:41



Bruze har nu flyttat till Australien.

Trodde att jag aldrig skulle repa mig där jag och Per stod på Kastrup och vinkade farväl till lammöra som blev en allt mindre prick.

Ohållbart. Därför är det nu bara lite mer än en månad innan vi åker och besöker honom.
Håller redan på att skissa på den obligatoriska svanktatueringen "Australia ´11"

19:54

Flipp -  Funderar på att tatuera in "living on future income" i svanken.

19:08




Sedan jag sov på flyktingmadrassen har mitt liv varit en enda pina. Kunde inte röra mig på 5 minuter när jag vaknade imorse.

Ryggmassage bytes mot vad som helst.

23:23



Ingen i huset undgår mammas maniska feedande.

19:51

Jag - Är jag snyggare än vad hon är? *pekar på bild

*paus*

Per - Du är säkert smartare.


Burn.

13:19

När jag pratar i telefon har det tidigare hänt att jag hetsäter utan att tänka på det.
Idag började jag baka en äppelpaj utan att tänka på det.

Deffat i två dagar.

13:19

När jag pratar i telefon har det tidigare hänt att jag hetsäter utan att tänka på det.
Idag började jag baka en äppelpaj utan att tänka på det.

Deffat i två dagar.

13:21

Surar över att "innovera" inte är ett ord.

12:56

Har nått en ny nivå av mognad - ger mig själv utegångsförbud.

RSS 2.0