14:45

Satt uppe halva natten och pratade om kärlek (manshat) med mamma. 

Annars, jag uppdaterar ju aldrig längre. Det beror på att jag bantar och försöker bli snygg inför beachen ´10. Att vara rolig passar alltså inte min nya image.


17:40

Jag - Klänningen jag hade på mig på mitt 18-årskalas, är den för sexig?
Flipp - Nä. Men jag kan klä mig horigare så att du ser anständig ut.


Äkta vänskap

13:54

Mamma - Du stängde inte ditt fönster igår.
Jag - Nej, det gjorde jag inte.
Mamma -  Är du full!?

För övrigt går jag igenom en jobbig period i mitt liv just nu (hint, ständigt återkommande period). Jag råkade i alla fall bränna min rostemacka vilket resulterade i hysteriskt gråt där konstant frågade gud varför livet är så jävla svårt. 
Sen gick det över.
Sen var leverpastejen slut och då brast det verkligen.

Patricia -  fast i en emotionell hiss

23:23

Har i hemlighet stalkat två killar på fejjan och varit lite hemligt kär.
Men nu gifte sig den ena igår och den andra är visst ett fan av Sverigedemokraterna.

Jaha, då var det väl bara att börja om från början.

23:10

Två saker som är fett beroendeframkallande:

Sprutgrädde

Sömbrist




21:30

Förra veckan åt jag inte bananer för att de innehåller för mycket kalorier.


Men som Robin brukar beskriva mitt sinnestillstånd; det vänder fort.


20:54

Hade precis ett jättegräl med mamma för att hon antydde att vår katt tycker om henne mer än mig.


Herregud.

18:46

Musse - Visste du att en gris orgasm varar i en halvtimme?

*tystnad*

Musse -  Tänkte fråga pappa om det men det skulle så lätt uppfattas fel.

Musse frågar nu allmänheten om råd.

Hur länge varar en gris orgasm?

RSS 2.0