16:16

På jobbet2: Bossen såg mig precis när jag rotade bland chokladen, medan jag kalasade (underskattat ord) på en chokladboll.


19:02

De dagar jag inte bloggar är dagar då det händer något i mitt liv. Men när jag sen vill skriva ner det så känns det lite preskriberat och det slutar med att ni får läsa historier om hur mycket nattmat jag äter. Vilket påminner mig om att jag skulle berätta en liten historia för er.

I förregår så vaknade jag med en hemsk ryggvärk. Lite "prinsessan på ärten"aktigt upptäckte jag att jag sovit på något hårt; en avocadokärna.

Note to self; inga hårda råvaror i sängen.

22:44

Detta får bli en favorit i repris som dök upp när jag bläddrade igenom gamla bilder. 
Medverkande:
David, den yngste medlemmen i Nilsson-klanen.
Aja, prince of the night



En ung man med en gräddglass



En något äldre, ung man med en gräddglass

19:46

Kliar mig lite i huvudet och inser att jag kommer behöva minst två mackor till för att klara av detta. Och en avocade. Och lite kräftstjärtar. Minst lite.

18:46

Idag tappade jag en femma på busshållsplatsen. Jag stod kvar och letade efter den tills jag blev snuvig.
ALLTSÅ, min snålhet har blivit ohälsosam.
Jag uppmanar i alla fall samtliga Svalövsbor att söka sig till Duvhusen -  en femma står på spel!

Nu ska jag ta mig tre "natta"mackor för att bespara mig lidandet senare.

12:22

UF-dag på Level.
Flipp visar Musse äckliga filmer:


23:53

Fick precis frispel när min katt, likt Nico, inte respekterar mitt space.





INTE OKEJ KATTJÄVEL

23:22

Borde egentligen koncentrera mig på ALLT som ska göras i skolan. Men hur ska jag kunna göra det när....

DET ÄR 30% SLOTTSREA PÅ SIMS 3!

17:00

Gjorde ett misstag när jag laddade ner Animals istället för The Animals.


Animals – Pterodactylus chaos

4:19

Jag tar Flipps nycklar och springer ut mot busen som redan har startat. Som tur är kommer jag på den och allt är frid och fröjd. Tills jag vänder mig om och ser att Flipp inte hann med bussen.
Alltså, slösurfar hemma hos Flipp och väntar på att hon ska komma hem.
Sa jag att min mobil var urladdad?

22:49

"Today, I went on a third date with a guy, hoping that maybe finally I would get some physical interaction. I did. I got a high five. FML"


21:09

Äntligen har jag kommit på varför jag mår så bra av att umgås med Tobias: han är som en storebror. Som tetas och retas och gör allt i sin makt för att jag ska vara lycklig. Och likväl vill jag skydda honom mot allt ont i världen. Eh, så nu är vi en familj.


16:34

Nu ska jag laga middag.
Tema: puberteten suger


14:06

Det här är den värsta jävla dagen på riktigt jävla länge. Ett av flera kännetecken: råkade stoppa båda benen i ett mjukisbyxben och ramlade in i väggen. Så förnedrad och trött att jag låg kvar där i några minuter.

18:42

MIN MÖSSA ÄR HEMMA IGEN! Mösskrisen är över. Måste erkänna att det har varit två förvånansvärt jobbiga dygn. Maten smakade inte (förutom nattfläskfilén. Nattamackor är för amatörer) och fåglarna kvittrade inte. Men nu är det jag och min mössa igen. Jag och min mössa.

Nu när jag har fått mitt hopp tillbaka ska jag på nytt försöka förklara för mamma varför det inte är bra att äta glass till middag.

23:24

Idag hade jag en utmattande mösskris. Och jag är inte sarkastisk. Kan faktiskt inte komma ihåg senast jag kände mig så hopplöst tom inombords - på grund av en mössa. Sen missade jag tåget x 2 och väntade i Kävlinge i 48 minuter. Utomhus. Sen var jag i Bjuv.

Men nog om mig.


14:17

Är så galet, oförståeligt uttråkad att jag satte på en... en... last med tvätt.

Heter det last med tvätt?


00:43

Man vet att det är dags att tagga ner med nattmackorna när fjärilarna på strumpbyxorna ser ut som fladdermöss.





01:25

Idag fick jag åka hem med en helt okänd person då tåget var sent.

Skånetrafiken - connecting people

Efter att, i tolv minuter, ha stirrat in i skärmen konstaterar jag härmed att det var det mest intressanta jag har att komma med.

RSS 2.0