Konstiga saker i vår lägenhet del 1.



hängmatta med skåp i vägen



Ljusstake? Voodo-docka? Martyrminne? Det står bakom gardinen i alla fall.



Set med Absolut Vodka- tavlor



2,5 trumset +



hemmabyggetrumset (so I am told)

18:16

Konstiga namn jag hittade när jag gick genom kontaktlistan på mobilen istället för att göra det jag ska:

Ahmed Fisk
Lås
Lilla jackan
Linisn Den Sexigge
Scotland
Sex
Vin


Shup.

10:21

Inception är inget revolutionerande. Kvinnor har bemästrat konsten att plantera idéer hos män sedan urminnes tider.


December 2010


Februari 2011


Point made.

23:18

Cast Away; scenen då volleybollen Wilson försvinner till havs:

Hampus -*sulkar* Tänk ändå att han känt Wilson längre än jag känt Henke.

01:38

Jag - Det luktar bacon här.

Hampus - Va?

Jag - Det luktar bacon här.

Hampus - Nej, det gör det inte.

Jag - Det luktar bacon här.

Hampus - Du kan vara bacon.

Jag - Okej, men det luktar bacon här.

Hampus - Du kan vara bacon.

Jag - Kanske därför det luktar bacon.

Hampus - Alltså vad menar du?



23:49

Jag -  Varför kan ni inte ha en kvinnlig sångare?

Hampus - Ja.. jag vet inte, kvinnliga sångare brukar inte ha så mycket kuk.

Jag - Ja jo, det kan ju stämma.

23:41



Sen spelade jag smurfspelet och blev "lite" upprörd över att smurfan kom för att knulla smurfkollektivet på alla hjärtans dag. Sen kom Hampus och berättade att han hade fått fribiljetter till "något" av en snubbe som spelade i Wiens symfoniorkester. Sen skrev jag det här. Sen konstaterade jag att jag verkligen måste börja på engelskan.

18:27

Idag var Hampus bakfull till klockan 16:00 vilket ledde till att jag hade bakfylleångest fram till precis nyligen.
Äntligen luktar mitt hem inte längre man (svett och öl).

14:35

Folk utan facebook skrämmer mig. Det är som om de inte har en själ.

19:43


18:59




10:02




Fan då, jag blev ensam kvar.

RSS 2.0