21:29

Hampus  - Så gitarristen ligger med en tjej och hans manager sitter och kollar på.

Jag - *skeptisk blick

Hampus - Ja, men de var ju buddies. Alltså, superbuddies.

19:12

Aja -  Vad hände egentligen med henne? Hon var ju trevlig.

Hampus - Jo, men hon smakade ju alltid mjölk i munnen. Jag menar; jag är ju inte alltid sugen på mjölk.

20:21

Idag ramlade jag ner för trappan i skolan.

Glad måndag.

22:25

Bestämde mig för att gå ut och jogga.
Blev utmattad av att dra på mig tightsen.


15:34

Jag trodde att jag hade glömt min kalender i Hampus rum och klockan 5 på morgonen (har upptäckt att jag är som effektivast på morgonen) smög jag in i mitt nattlinne utrustad med ficklampa. Hör ett frågande hej och upptäcker en, för mig, okänd tjej i Hampus säng som stirrar förskräckt på mig.

Patricia "nu undrar du kanske vad jag håller på med" Nilsson

07:24

Hähähä, sa ju det:

http://vesslan.com/norrlands-guld/#Kommentarer

05:59

Stundtals funderade jag på att hälla RID i deras köffe; stundtals funderade jag på att inte upplysa dem varje gång en huntsman klättrade på dem.

Nu saknar jag dem.

Är hemma från Australien peeps.

RSS 2.0