22:30

Nico - Du är en person som man älskar *paus* efter ett tag.


Sen slog hon av en bit av min tand.


13:46

Förlåt att jag bara åkte iväg sådär utan att säga till i förväg. Förlåt! Kom tillbaka!

Som plåster på såren kan jag bjuda på tre look-alikes.




Fick ett rejält uppvaknande efter denna bild.





15:05

Tack vare facebook hittade jag idag tillbaka till min barndom. Tiden då jag längtade tillbaka till när jag bodde i invandrarområdet där det alltid var fullt med barn. Detta var början på min baggyperiod. Ah.


20:17

Dagens tips kommer från DJ grillen. 

"man bygger ett hus av kuddar och filtar. sen kryper man ner och låtsas att man är en kattunge och att boet är ens kattmamma."

Tack för det.

20:11

Är fasansfullt trött denna vintisdag. Dessutom har jag ett svårt beslut att fatta gällande om jag ska hoppa över min första lektion imorgon, eller inte. Det bör tilläggas att jag kommer ha en bigbautahåla.

Ja

22:31

Min mamma ringde mig precis och berättade att hon hittat katten i handduksskåpet på ovanvåningen. Det var jag som låste in henne. Vid 18:00 igår.

Hon mår bra; är lite skakad, men hon mår bra.

Annars?
Tobias har skaffat skägg!!!

18:23

Idag körde bussfan förbi mig. Helvete. Så jag frågade mannen bredvid mig om det var bussfan mot Kävlinge. "Nej, sa han, det där var BUSSEN. Helvete.

Sen ringde jag och terroriserade Skånetrafikens kundservice. Jag vet att det inte är ditt fel! MEN ARBETAR DU HOS DETTA HELT INKOMPETENTA FÖRETAG SÅ ÄR DU FAN DELAKTIG. Eh, vad var det nu jag skulle säga. Ja, just det. Det mest irriterande var att damen i kundservice var så sjukt trevlig och hjälpsam så jag fick inte ens vara arg särskilt länge. Hon fick mig att må bättre. Så där gick jag runt och kände mig trängd av trevligheten.

Ja.



22:51

Utnyttjade precis för första gången min nyfunna myndighet till att nätshoppa. Det var skrämmande enkelt. * gör en allvarsam paus som när en typ geolog, i en amerikansk film (såklart) vill understryka att världen snart går under

Anyway, köpte ett par skor med bälgplös. Bälgplos alltså.

20:16

Frågade mamma vad hon vet om Newton:

- Ja, det var ju han som uppfann kraften.

18:57

Kom precis på mig själv med att lyssna på Latin Kings.

Och såg att UNg FN redan efter några dryga månader blivit en framgångshistoria! (inte saga)

http://www.fn.se/ung/hant-och-sant/12000-kr-till-skolmat-blir-kunskap/

19:39

Var medvetslös fram till 17:00 idag. Helt otippat. Särskilt då jag egentligen skulle jobba idag.

Men för att fira mitt återfunna medvetenade vill jag säga; Hej Nina! Jag har äntligen lokaliserat min första regelbundna läsare(som inte är Flipp).

23:21

Skulle precis gå och lägga mig när jag hör extremt hög musik från mammas rum.

Vill du höra det jag hör?


22:56




"Vi" pluggar matte.

RSS 2.0