04:12

Det var värst vad saker och ting blev komplicerade nu då. Och detta till trots att jag bara hängde på ven och intalade mig att jag var lungnet själv. Tills vi missade två båtar, det vill säga, då brakade det loss. Svalöv fick ta skulden igen. Jag hatar Svalöv.



För övrigt är Gosia här vilket innebär att jag blir fotograferad i ett hiskeligt tempo om dagarna. Dagens bilder leder mig till frågan - varför tvättade jag inte håret idag? 

Note to self; sköt hygienen bättre.

17:26 eller 10:46

Igår träffade jag Uncle Sam på en undergroundkonsert. Han tipsade mig om det mest kraftfulla preventivmedlet:

ekologisk gurka
ekologisk citron
en gnutta ekologisk olivolja

En sådan sallad till frukost varje dag kommer att hålla mig borta från besvär, sa han. Sen gav han mig världens skönaste handmassage.



ALDRIG FÖRR PUBLICERAT MATERIAL

Inget speciellt egentligen. Bara en vanlig släng av Berlin nostalgi. Dessutom har jag inte träffat AP på två veckor snart. Hon fattas mig helt enkelt.














Avslutningsvis vill jag sända en tanke till alla dessa Misar. När Flipp dör ska jag publicera bilden på orginalmisen.

DET är grejer det.

22:55 eller 15:55

Så, igår fick jag äntligen dricka ur röda plastmuggar. Det var helt fantastiskt exotiskt. Sen bondade jag med den 70-åriga toalettvakten. Han kallade mig jiminyjump, berättade om en tjej som han en gång kände som blev ihjältrampad och sen avslutade han allt med att granska mig uppifrån och ner och säga att han gillar stora tjejer. Score.




19:16 eller 12:16

Efter extremt subtila klagomål från Flipp ska jag uppdatera litegrann.

Ska snart till akvariet Chicago *superspännande*. Sen ska jag fortsätta riva av lager efter lager av skinn.


Shup.

Ska tillägna Flipp en bild också. Bara för att jag vet att min nacke är något av det läskigaste hon vet.


00:17 eller 18:17




Jag har photoshopat min näsa asmycket. Då kan ni ju föreställa er hur det såg ut innan.

01:14 eller 18:14

Mumlar "ojojoj" för mig själv som en kristdemokrat vid fråga angående homosexualitet.


*ojojoj*

RSS 2.0