05:33


Att sola patriotiskt

Länge leve bildkvallen.


16-ish

Är så sjukt fett uttråkad hela tiden. Solade patriotiskt igår. Ska försöka bifoga över en bild på dess egentliga innebörd. Men kort sagt har jag första gradens brännskador på låren.

Annars? Mamma har hittat en ny hobby. Misstänker att hon försöker gifta bort mig. Förhoppningsvis rikt. Det bor två polska bröder inte långt härifrån. Tjuvlyssnade på hur min mamma kvittrade med deras mamma över telefon. Uppenbarligen är jag duktig i köket men kan vara något bevärlig att handskas med, men kärlek kan nog tämja mig, ska jag se. Uppenbarligen. De hade svårt att bestämma sig för vilken bror jag skulle börja med eftersom att vår förtjänar en chans. Måste köpa ett kyskhetsbälte.

Ja, i Sverige firar alla midsommar nu. Mysigt. Trevligt. Visst önskar jag att min midsommar inte hade spenderats ensam och brännskadad på ett amerikanskt lågprisvaruhus, men nu är det så det är. Mysigt.

Chicago pt. 1

Okej, det har gått lite fort så låt oss börja från början.

Eller nä. En snabb uppdatering med de viktigaste händelserna blir bäst.

Mån: Flög hela dagen vilket var chill ändå tills de satte på ett avsnitt av Christine. Blev överlycklig och så pass upphetsad att jag spottade ner mig själv med cola x2 (skrattanfall) och jag avslutade hela skrattorgien med näsblod. Gud vad jag älskar Christine. Vi kom till New York - det chillade i magen. Kom ner till en källare med elaka tulltjänstemän och kar ståendes på golvet för vattenläckan i taket. OCH heltäckningsmatta. Intryck: besviken. Flög vidare till Chicago och se där, där var det 45 grader ute. OCH ASMYCKET blixtar och dunder.

Ja, det hände mycket på måndagen men då lyckades vi ju att flyga ikapp tiden (spännande!).

Sen börjar allt att flyta ihop. Lägenheten var "lite mindre" än vad mammas kompis hade nämnt från början. Dessutom tycker mammas kompis att det kostar "lite mycket" att ha AC:n på. Nu väljer jag mellan att antingen sova i samma rum som mamma och Lasse i en bäddsoffa som har trasiga fjädrar hämtade ur Disney's värld. I detta rum är det i snitt 30 grader och Lasse snarkar. Men låt er inte nedslås där, nu kommer eller! ELLER, så kan jag sova i vardagsrummet. På golvet. Vilket i teorin funkar, men i praktiken snubblar folk över mig när de ska till jobbet.

SHUP.

Solade idag. Första gradens brännskador på låren. Kan visa sen.

11:35

Drömde en så sjuk sjuk sjuk sjuk dröm inatt. Sitter fortfarande och försöker och försöker lista ut vad som faktiskt är och vad jag bara har hittat på.

Annars? Näsan är röd idag igen. Det betyder att betyder att vi trologtvis kan förvänta oss en regnskur framåt eftermiddagen.


10:27

JAG LEVER!

Ergo, jag tog mitt körkort och vill gärna få glänsa in my succes. Mmmm.


Nu kollar jag på Amercian Gladiators från '93. Hockeyfrilligt.

10:57

Jag dör om jag inte lyckas ta mitt körkort idag.

10:13

Nej, men om man skulle ta tag i det här igen. Scrollade precis ner till Septemberish och det var riktigt bra grejer där borta.

Anledningen till att jag scrollade ner var att jag fick ett konstigt samtal imorse. Tunga andningar och någon som skrek Göte (whatever floats your boat). Kollade upp numret och visst fan var det Älvsbyn igen! Vilket (och nu kommer äntligen poängen) leder mig till September 2009.

http://patricianilsson.webblogg.se/2009/september/samt.html

01:21

Låg och pluggade körkortsteori när något spännande hände.

Fan vad jag failade med kvaliteten. Men ni kan ju föreställa er hur häftigt det var att se Svalöv där. Faktiskt det häftigaste som har hänt mig på flera dagar.

Ja.


20:56


Jag skulle ju bara ha lite jordgubbar. Men det ena ledde till det andra och innan jag visste ordet av det....


21:30

Igår hände det äntligen, jag är nu redo att flyga ut ur boet!

Dessutom lärde jag mig att man inte måste skämmas över att ramla i klackskor.



Dubbelt upp alltså!

23:22

"Iaf, kommer han fram och får mitt nummer och börja leta paketet, tar en jävla stund så han frågar var paketet är ifrån, så säger jag då "tror det var eleven.se något sånt" var på han brister ut " ELEVEN.SE, DET ÄR JU FÖR FAN TJAJGRAJER (riktigt jävla bredskånska på honom, snaggad, snusläpp, hållning som en överkörd lax, typ... och dom bakom mig börjar ju snea på mig, och jag försöker försvara mig naturligtvis, problemet var.... att jag visste inte säkert.. hittade den här jävla krämen på prisjakt så jag kollade inte igenom sidan i övrigt, dom kanske sålde dildos och strap-ons och shit, fan vet jag."


Min favorit "Hållning som en överkörd lax". Vilken del av Tobias historia är din favorit?




23:22

"Iaf, kommer han fram och får mitt nummer och börja leta paketet, tar en jävla stund så han frågar var paketet är ifrån, så säger jag då "tror det var eleven.se något sånt" var på han brister ut " ELEVEN.SE, DET ÄR JU FÖR FAN TJAJGRAJER (riktigt jävla bredskånska på honom, snaggad, snusläpp, hållning som en överkörd lax, typ... och dom bakom mig börjar ju snea på mig, och jag försöker försvara mig naturligtvis, problemet var.... att jag visste inte säkert.. hittade den här jävla krämen på prisjakt så jag kollade inte igenom sidan i övrigt, dom kanske sålde dildos och strap-ons och shit, fan vet jag."


Min favorit "Hållning som en överkörd lax". Vilken del av Tobias historia är din favorit?



22:30




Hittade den här på mammas jobb, men det roliga slutar inte där.
Bakom ligger där en bok som handlar om könssjukdomar.

22:41

Smsade hampus idag.

Jag - Kan vi inte ses någon dag efter torsdag?

Hampus -  Nej, jag tror att jag är upptagen då faktiskt.

Någon timme senare ringde jag och blev klickad. Då fick jag smset

" Inte nu. Dödligt vapen fyra på tv."

Ska jag se vår vänskap som uppsagd?


RSS 2.0