10:32



Hejdå
*fniss

21:48

Ber om ursäkt för min frånvaro men jag har levt i en bubbla sen i fredags.

Men idag, idag var jag på Väla och träffade en Kjell.
Och imorgon, imorgon är jag i Polen.

19:25

En till. Sen ska jag göra det jag ska.


Flipp - Nej, då säger jag det inte då!

Jag - Nä, okej, hejdå. 

Flipp - Okej, jag säger det då.

18:53

Favorit i repris:

Patricia - Jävlar, vad snygg han är. *pekar på kille med ursprung mellanösternish
Robin - Visst. Fast era barn skulle få enorma näsor.

Åh snap

22.15

Säger man "Fan vad teskigt!" förtjänar man att bli face-rejpad.


08:01

Ligger i sängen och pluggar. Vill ha kaffe. Pa-allar inte.
Hör att Hampus vaknar så jag ber honom hämta kaffe.
Jackpot.

Sen blev jag jävligt förvånad med tanke på vad klockan är.


Jag -  Vad gör du uppe så tidigt?

Hampus -  Ja, jag vet inte. Jag blir alltid så pigg om jag har druckit dagen innan.


Jahaja.

16:03

Skulle dra ut en av Milton Friedmans böcker när "Kapitalet" av Marx ramlade ner i huvudet på mig.

Coincidence? I think not.

10:35



Sjungen poesi.

22:27





Måndagsmys

20:34


20:26




Per utforskar sin feminina sida 2.0


Flipp -  Han är så jävla fjollig. En gång kom jag på honom med att applicera nagellack för att hålla nagelbanden mjuka.

Per (måste läsas högt på skånska) - Ja, såen genomskinlig? Det måste jag med ha annars blir det ju en katastrof.

22:34

Kom precis på Per med att googla förlovningsringar.


Hm.


23:40

http://sv.wikipedia.org/wiki/Patricia#Personer_med_namnet_Patricia

Jag känner mig som ett geni, eller som värsta Elisabeth.
Ascool.

Olof lyckades inte uppdatera min sida
Djur-trafficing hade tydligen inte "relevans", sa han.

18:37

Nu känns det såhär:

18:45

Är sjuk och snorar som ett dagisbarn på en regionbuss.

Det känns som om jag ska dö, men ändå är det värt det.

20:22



Nähänä.

20:07

Ojdå, det fanns visst bilder från vårt 18-årskalas:













16:25

Idag har jag failat. På riktigt. På ett deppigt sätt.
Hampus hittade mig i fosterställning på badrumsgolvet och fick föda mig med ett halvt paket marlboro innan jag, ja hur ska man säga det, var tillbaka på noll igen.

Jag är tillbaka på noll igen. Snart kommer Flipp och sen Per så det ska nog bli bra igen.

ANYWAY



För er ickevetande "Limous" är mammas T9-version av katten Linus.

11:00

10:20 -  Är sedan framgången med köksluckan (som jag monterade upp med en potatisskalare) självsäker över montering av julstjärnan som Flipp hittade i en soptunna.

10:22 -  Börjar bli lite nervös men låter kreativiteten flöda. Hämtar potatisskalaren, ett gummiband och naturgodiset.

10:23 -  Äter upp allt godis medan jag stirrar på resterande tre kompononter

10:27 - Äter upp Hampus fiskgratäng

10:30 - Hittar ett snöre och blir lyrisk. Knyter samman snöret, gummibandet och julstjärnan.

10:32 - Provar Hampus julkoftor och bestämmer mig för att låna en brun.

10:34 -  Välter ner gardinstången och blir jätteledsen.

10:37 -  Inser hur svårt det är att sätta upp en gardinstångsjävel ensam.

10:40 -  Skriver till Per att jag ska ta livet av mig.

10:45 -  Skriver till Per att jag hatar honom för att han inte svarar.

10:47 -  Lyckas få tillbaka gardinstången på sin plats.

10:50 -  Ber om ursäkt till Per.

10:50 - Inser att jag började skolan för 2 timmar sen. Hur kunde jag missa det?

10:52 -  Kör på plan B.

10:54 - Kan inte sluta fnissa av förtjusning över min egen excellens. Fotar för att kunna skryta.




09:57

Skulle plugga -  men nä.

Kokade kaffe och kröp ner hos Hampus för att kolla på julkalendern och snacka om fnurror på tråden istället.

20:32



Har efter förra helgen lärt mig att markera mitt revir.

RSS 2.0