17:01

Sedan den 20 juni har inget riktigt varit sig likt. Jag har sovit i min egen sang i.. fem natter sedan dess. Och annu battre sa stoter jag konstant pa teorier om drommar kontra verklighet. HELA TIDEN. Fast jag antar att man inte ska ta ideologier dopta efter Hollywoodfilmer pa for stort allvar.

Det enda som gor att jag kanner igen mig sjalv ar den eviga viktnojan. Forsokte skaka av mig den igar genom att deklarera for mamma att det ar fint att vara kurvig. "Det ar vad tjocka flickor sager", sa mamma. Ah, tough love. Nej, men allvarligt talat sa insag jag att jag sedan Emmaboda atit ca 1700 g choklad. Jag har semester for fan.

Annars sa ar jag i Polen nu vilket som bieffekt medfor att jag lever utanfor min vanliga facebookbubbla och sjalvklart; avsaknaden av ett ordentligt alfabet. Fyfan vad ointressant. Jag ska talta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0