12:58

Teddybears var magiska. Jag har nog aldrig sett ett så bra liveuppträdande. Det är första gången jag skulle kunna tänk mig att vara en groupie. Magiska!

Anywayz. Mamma bestämde på torsdag morgon att jag skulle köra henne till flyget lördag morgon. Nedan följer ett litet tidschema.

23:00-00:30:




Typ. Fast vi fick se discobjörnen.

02:00:
Hemma. Vilket måste vara något slags rekord.

05:57
Mamma väcker mig och säger att klockan är sex. Jag blir asförbannad för att klockan inte alls är det. Hon är 05:57.

06:20
Kör till Sturup och bråkar med mamma om vem vår katt älskar mest.

Ja, sen kom jag hem och slocknade. Blev glad när jag såg att katten kom in i mitt rum. Ända tills det visade sig att han bara var ute efter att jucka mot mitt sängöverkast.

Poängen med detta är att jag äntligen har fri tillgång till bilen! Ska roadtripa omoraliskt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0