Vadstena

Imorse när jag vaknade såg jag ut som en bulldog. Inget illa menat mot mig, jag hade bara sovit så att ansiktet klämts ihop för en timme eller två. Medan jag gled runt och hade en påhittad bakfylla kom jag på att mamma inte var hemma. För hon, hon har åkt på en pilgrimsresa till Vadstena. Väldigt amitiöst mamma. Eller som Jesus Kristus kommer säga vid himlens port: plus i kanten! Dessutom fick hon stiga upp halv fem imorse. Tänk att åka på pilgrimsresa på så okristliga tider. Hehehehehe. Nehej, inte roligt? Jag kom på den själv i alla fall.

Kommentarer
Postat av: hot_girl_92

jag kom hem för 2 timmar sen. är också ensam hemma. ska ägna närmaste timmen åt att dricka rödvin och fundera på livet. underbart. resten av kvällen kommer gå åt skolarbete och lägenhetsletande. love.

2009-09-05 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0