Samtal med Sten Olof

Igår ringde en man vid namn Sten Olof och frågade om jag hade grillat i Älvsbyn(efter grundliga undersökningar konstaterade jag att det ligger en bit utanför Boden). Det visade sig att någon buse hade vandaliserat Älvsbyns grillplats och sedan skrivit ner mitt nummer på ett plank. En självklar erkännelse enligt Sten Olof. I tio minuter fick jag försöka förklara för denna arga man från Norrland att jag aldrig varit ovanför Stockholm. Sten Olof trodde inte på mig och sa att han ska lämna in mitt nummer till polisen. I Älvsbyn. I Norrland.

Note to self: Svara inte på dolda nummer.

Kommentarer
Postat av: BABY

Det var sjukt random ;P

2009-09-03 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0