3 år

HEEEEJ BLOGGEN!

Vilken fantastisk kväll jag hade igår. Jag och Robin firade tre, trois, drei, tzry, tres 3, tri år tillsammans. Det var så längesen att jag hade tottar på byxbenen när vi först träffades! Jag vill i alla fall säga att jag älskar Robin hemskt mycket. Han är min bästa vän och jag kan alltid lita på honom. Och jag vet, jag vet. Vi är ännu unga och dumma och vi har båda våra drömmar som vi ska fullfölja. Men oavsett vad som händer i framtiden så har han påverkat min person för all framtid. Kiss kiss, hug, hug, etc, etc.



Men nu ska jag lyxa till det riktigt ordentligt och dricka en kopp grönt te, äta lite nötter och kolla på Gossip Girl.

Det var ett internskämt. Det är sånt vi tycker är roligt. Alla ska ju ha sin grej lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0