Första pris!


På morgon var jag på den oh so glammiga invigningen av Svalövs gymnasiums sammarbete med Ring Knutstorp.
Jag åt en korv grillad på en motorhuv och vann en hink med bilputs! Jag vet faktikst inte om det var första pris, men jag är lika lycklig för det. Ska bara komma på vad jag ska använda min vinst till.



För övrigt har jag kommit över gårdagens kris genom att straffspringa i ösregnet. Eller egentligen så sprang jag bara cirka 500 meter sen gick jag hem till Aja och drack kaffe. Men det räknas.


Kommentarer
Postat av: grillen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR. jag är så avundjuk. bilputs, jag menar det. kan man annat än älska?

2009-10-04 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0