23:51

Idag högg jag av mig toppen av fingret. En väldigt liten bit, men utan tvekan fingrets bästa del. Mitt vänstra pekfinger ser ut som om det har en hatt.

Men det var inte det jag skulle säga. Det jag ville föreviga var min mammas reaktion när hennes enda barn dyker upp med blod som pulserande rinner nerför armen. Hon säger åt mig att ta på ett plåster. ETT PLÅSTER! Jag höll på att dö; jag såg stjärnor i skyn och jag kunde känna hjärtats slag i fingerspetsen.

Nej, nu ska jag återvända till affärsplanens layout som jag råkade ta ansvar för under ett ögonblick av tillfällig sinnesförvirring.

Låt mig först bjuda en på en högst random bild.



Så!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0