Godeftermorgon

Det är jättefint väder idag! Men det visste ni säkert redan. Ryktet säger i alla fall att detta är sommarens sista soldag så jag har precis panikstekt i trädgården. Jag somnade, såklart. Jag hoppas dock på ett gott resultat.

Ikväll ska jag i alla fall till malmöfestivalen! Jag har sagt att jag ska det de senaste tre dagarna, men ikväll ska jag det på riktigt. Jag pratade för några dagar sedan med några vänner om att malmöfestivalen var roligast när man var fjorton och drack lättcider vid stora trappan. De fortsatte prata om hur skönt det är att äntligen få komma in på klubbar. Själv nickade jag instämmande tills jag insåg hur gammal jag är.

Ses vid stora trappan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0