Det första inlägget

Jahaja. Egentligen har jag velat blogga i hemlighet ett bra tag nu. Men jantelagen har alltid varit mig hack i häl tills nu, För nu är jag så himla uttråkad. Så välkomna!

Att skriva ett första inlägg ska ju vara lite som ett personligt brev och av att dömma av alla bra jobb jag fått på sista tiden (zero, noll, 0000) är jag riktigt dålog på det. Men eftersom kreativitet inte riktigt är min grej så kommer det ett personligt breish nu ändå.

Så, Patricia Nilsson, 17 och ett halvt år gammal, bor i Skåne i något som jag slutat nämna vid namn då ingen ändå vet var det ligger. Bor med min mamma och våra katter, eller en katt och djävulen själv. Ett litet smeknamn jag gav henne sen hon bet sönder min mobilladdare. Katten alltså, inte mamma. Jag har en pojkvän som jag har varit med väldigt länge. Tre år nästa månad faktiskt. Mycket lycklig över mitt kap. Ska i höst börja i tvåan på Procivitas i Helsingborg. Nej, jag är inte superdryg. Nej, jag är inte superrik och jo, jag pluggar faktiskt livet ur mig. Är halvpolack och tycker om korv. Tycker inte om golonka. Kan inte uttala o ordentligt och mitt partytrick är att provocerande säga uuuust.


Frågor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0